Spremni za budućnost? Budite među prvima!

CULTURE MANAGEMENT ACADEMY je jedinstvena edukacija na našem prostoru kreirana da vam pruži dragocena znanja, veštine i alate za menadžment organizacione kulture. Ona je vaša specijalizacija i teren na kome možete pomoći kreiranje organizacija spemnih za budućnost.

Prva generacija polaznika proći će kroz edukaciju u martu i aprilu 2020. u Beogradu.


Koga edukuje Culture Management Academy?

  • HR profesionalce koji žele da se specijalizuju za menadžment organizacione kulture
  • Menadžere koji žele da dublje razumeju organizacijsku kulturu i budu lideri u njenom unapređivanju
  • Vlasnike biznisa koji su svesni svoje uloge u kreiranju kulture organizacije i imaju ambicije da naprave najbolje moguće kompanije - organizacije budućnosti

Kako je koncipirana edukacija?

Culture Management Academy je program koji jednom godišnje edukuje jednu generaciju polaznika u manjoj grupi koju čini najviše 15 ljudi. Rad je koncipiran kao serija workshopova, sa esencijom znanja iz menadžmenta organizacijske kulture.

Podrazumeva četiri dana vezane, intenzivne edukacije, plus peti susret namenjen prezentovanju i diskusiji završnih radova. Prolazak kroz ceo ciklus edukacije uslov je dobijanja sertifikata.


Tokom edukacije prolazite sledeće celine:

  1. Dijagnostika organizacijske kulture - značaj i metode
  2. Tri stuba: Misija, vizija i vrednosti
  3. Sistem jačanja kulture organizacije
  4. Lideri i kultura organizacije
  5. Budućnost i kulture koje opstaju

Benefiti

Polaznici Culture Management Academy specijalizuju se za menadžment organizacijske kulture i dobijaju priliku da postanu članovi Udruženja culture management profesionalaca. Udruženje je tu da ih podrži na njihovom karijernom putu i doprinese kreiranju bolje poslovne sredine u regionu.

Sticanjem znanja kroz jedinstvenu edukaciju polaznici se profilišu i osposobljavaju da organizacijama pruže dodatnu vrednost.

Konkretna znanja sa kojima nakon edukacije raspolažu su:

  • Definisanje opisa posla i pozicioniranje u organizaciji culture management profesionalca
  • Dijagnostika organizacijske kulture - alati, postavljanje ciljeva i akcioni plan
  • Prepoznavanje i definisanje misije, vizije i vrednosti organizacije
  • Usklađivanje procedura sa vrednostima organizacije
  • Komuniciranje i kanali komuniciranja kulture organizacije ka stejkholderima
  • Razumevanje uloge lidera i intervencije u kulturi kroz koučing
  • Sistem uspešnog menjanja i usmeravanja razvoja kulture
  • Prepoznavanje prosperitetnih kultura u budućnosti i intervencije u cilju njihovog podržavanja

Vreme i mesto održavanja

Edukacija se odvija 12. - 15. marta 2020. godine, od 9 do 16 h u Beogradu. Datum petog susreta u aprilu 2020. će biti naknadno definisan u dogovoru sa grupom.


Kotizacija

Investicija u edukaciju iznosi 620€ u dinarskoj protivvrednosti (po srednjem kursu NBS na dan uplate).

Za rane prijave - do 01. februara 2020. godine - odobrava se popust od 20 posto na cenu kotizacije. Na grupne prijave (dva i više učesnika) odobrava se (dodatni) popust od 10 posto.

Info i prijave: office@culturemanagement.rs


Culture Management Academy 2020.

Gostujući predavači
Dr Jelena Pavlović
Direktorka Koučing centra
Jelena je doktorirala u oblasti psihologije koučinga i autorka je prvih ISCP i ICF akreditovanih programa kod nas. Tokom 15 godina prakse bila je kouč kako studentima, tako i članovima izvršnih odbora iz različitih industrija i različitih kulturoloških konteksta. Trenutno najviše radi na razvoju timova kroz timski koučing i na obukama menadžera za ulogu kouča. Članica je Savetodavnog odbora ISCP.  
Maja Lončar i Petra Božić Blagajac
Međunarodno sertifikovane menadžerke za pozitivnu organizacijsku kulturu, Paleta znanj, SLO
Petra Božič Blagajac i Maja Lončar su prve internacionalno sertifikovane chief happiness officers u Sloveniji. Na osnovu svojih više od 20 godina iskustva u različitim oblastima rasta, razvoja I menadžmenta komunikacije, one zajednički kreiraju sreću na poslu sistematski i sa fokusom, konektujući menadžment, ljudski kapital, komunikacije, mentorstvo i edukaciju.
Katarina Suvajdžić
Asistentkinja na Fakultetu za pravne i poslovne studije “Lazar Vrkatić”
Katarina je zaposlena na Fakultetu za pravne i poslovne studije dr Lazar Vrkatić kao asistent na predmetima upravljanje ljudskim resursima, psihologija rada, razvoj profesionalne karijere, organizaciono ponašanje, organizaciona kultura i liderstvo. Doktorandkinja je Filozofskog fakulteta i članica izvršnog odbora Sekcije za poslovnu psihologiju. Tokom svoje karijere angažovana je na nekoliko naučnih projekata. Učestvovala je na brojnim naučnim i stručnim skupovima u zemlji i inostrastvu. Autorka je desetina radova iz oblasti poslovne psihologije objavljenjih u monografijama, zbornicima i naučnim časopisima.
Žaklina Teofilović
HR direktor u MTU Maintenance Srbija
Žaklina Teofilović radi na vodećim pozicijama u ljudskim resursima već 15 godina. Od 2015- 2019. godine je radila na poziciji direktora ljudskih resursa u kompaniji “SR Technics”. Na ovoj poziciji je bila deo projekta organizacione transformacije i prebacivanja operacija iz sedišta kompanije u Cirihu u Beograd, odnosno formiranja centra objedinjenih usluga u Beogradu. Podržala je izgradnju tima od 380 visoko obrazovanih profesionalaca u oblastima: IT, inženjeringa i finansija. Bila je odgovorna za izgradnju HR organizacije u novoosnovanom centru u Beogradu. Vodila funkciju ljudskih resursa i podržavala poslovanje kompanije u dinamičnom matričnom okruženju. Trenutno radi na poziciji direktora ljudskih resursa u kompaniji MTU Maintenance Srbija.
Maja Božić
Chief Marketing Officer u Vega IT Sourcing
Majin nestandardni pristup marketingu razvio se tokom poslednje decenije i od menadžera za društvene mreže prerasla je u nekog ko vodi tim i uživa u komunikaciji sa ljudima. Pored toga što brine o ljudima sa kojima radi, veliko zadovoljstvo joj predstavlja organizacija događaja. O njenom najvećem talentu, ona jednostavno kaže da može da organizuje bilo koji događaj. Njena najveća motivacija je da radi sa ljudima koju su bolji od nje i ponosna je što radi u takvoj kompaniji u kojoj svakodnevno ima od koga da uči. Voli da pleše, vozi snovboard i putuje, tako da nikada ne mora da opravdava zašto su joj noge uvek u pokretu. Ima ćerku Ninu koja joj je najveća podrška. Završila je Master menadžment u medijima.
Dr Dragana Mitrić - Aćimović
CEO i Senior culture konsultant Centra Culture Impact
Dragana je organizacijski psiholog, sa neobičnim karijernim putem i iskustvom rada u medijima, zatvoru, i kompanijama. U njenoj doktorskoj disertaciji bavila se ulogom organizacijske kulture u javljanju spremnosti na korupciju. Više od deset godina aktivno se bavi razvojem organizacija i ljudi u njima. Poslednje tri godine specijalizovala se za rad u IT sektoru i menadžment organizacijske kulture, te danas vodi Centar Culture Impact i savetuje organizacije kada je reč o razvoju i negovanju organizacijske kulture. Autor je više knjiga i naučnih radova. Ponosna je supruga i majka Maksime i Grigora.
Ivana Mihajlović
HR direktor u Direct Media
Ivana Mihajlović je HR direktor Direct Media United Solutions, vodećeg medijskog sistema u regionu Jugoistočne Evrope. Zadužena je za vođenje i razvoj HR & OD procesa u svim zemljama na kojima Direct Media posluje. Njen projekat korporativnog inoviranja i razvoja intrapreduzetništva odabran je za jedan od 5 najbolje ocenjenih HR praksi u Srbiji u 2019. godini. Poseduje međunarodno priznat HR sertifikat CIPD. Stručno usavršavanje u oblasti HR-a nadograđivala je u Harvard poslovnoj školi i Evropskom menadžment centru u Briselu.
Marija Nikolić
Advanced Scrum Master
Marija Nikolić je Scrum master u Smit Micro Software, gde radi na agilnoj transformaciji kroz implementaciju LeSS frejmvorka. Rođena je u Beogradu, gde je diplomirala na Fakultetu organizacionih nauka – departmanu Informacioni sistemi. Na istom fakultetu je radila kao asistent dok je završavala master studije. Poslednjih 15 godina je aktivno učestvovala u više od 10 velikih projekata isporuke i implementacije IT sistema u Evropi i na Srednjem istoku. Radila je na vodećim pozicijama kao IT menadžer, Head IT-ja, Srcum Master, Project Delivery menadžer, sa prethodnim iskustvom kao developer i konsultant. Kao veliki entuzijasta u istraživanju i učenju o različitim organizacijama u IT industriji, ona trenutno praktikuje Agile i trudi se da otkrije načine kako on može da funkcioniše u različitim projektnim postavkama.
Tanja Mikić
HR Manager, Hooloovoo
Želela da ode u Francusku da studira ali pošto kao mnogi nije dobila papire ostala ovde i diplomirala pedagogiju. Umesto da radi sa malom decom, krenula da radi sa velikom (čitaj odraslima) i završila u HR svetu. I dopalo joj se. Sa Gazdom krenula da gradi HR u Hooloovoo-u od nule i zatim da intervjuiše, obučava i bude podrška kolegama. Kako voli red, rad i disciplinu, a i dobro zezanje, izgradila svoj tim sa kojim je izdefinisala bitne HR segmente. Voli egzaktno, merljivo i uživa da pravi i pokida statistike svega i svačega. Veruje da je najbitnija stavka i polazna osnova za sve drugo upravo dobro definisana i doživljena kultura.
Msc Ana Miličević
Program menadžer, Istraživačko razvojni centar, Fakultet organizacionih nauka

Radi sa talentovanim studentima, nastavnim osobljem, kompanijama i startup ekosistemom. U istraživačko razvojnom centru, na mentorski zasnovanim projektima, takmičenjima i edukaciji rade na dodatnom usavršavanju specifičnih IT i menadžerskih znanja studenata. Posebno je posvećena podsticanju razvoja studentskih startup poduhvata, praktikovanju principa i startup pristupa, Zajedno sa kolegama eksperimentiše sa inovativnim alatima, pristupima, predlozima, vežba, greši, ponekad i uspeva.

Kao mentor, član žirija, kreator, ko-direktor i organizator okupljanja oko startup izazova oprobala se u okviru različitih inicijativa poput: Founder Institute Beograd, StartIN startup program; Social Impact Award, AIESEC i ESTIEM, Future Agro Challenge Srbija, takmičenja Casestudyhakaton, Techchallenge, Hackathon, pripreme timova za partnerske konkurse i mentorske programe, realizator Design thinking i startup radionica na fakultetu, u okviru UNDP programa prekvalifikacije.

Kao polaznik Design Thinkers Academy Eastern Europe, prati, praktikuje i usavršava se u usvajanju i prenošenju vrednosti inovativnih pristupa u zajedničkom radu.


Culture Management Academy 2020

Odvijanje: 12. - 15. mart 2020., završni susret u aprilu
Lokacija: Hub Think Innovative, Beograd
1. dan

9 h - 11 h Workshop: Culture management u organizaciji: Rola Culture manager-a i pozicioniranje
(Dr Dragana Mitrić - Aćimović, osnivač Centra Culture Impact)

Pauza

11.30 h - 13.30 h Workshop: Dijagnostika organizacijske kulture i postavljanje ciljeva
(Dr Dragana Mitrić - Aćimović, osnivač Centra Culture Impact)

Pauza za ručak

14.30 h - 16 h Workshop: Eksterni culture management
(Maja Lončar i Petra Božić Blagajac, Paleta znanj, SLO)

2. dan

9 h - 11 h Workshop: Misija, vizija i vrednosti organizacije - uloga i formulisanje
(Dr Dragana Mitrić Aćimović, osnivač Centra Culture Impact)

Pauza

11.30 h - 13.30 h Workshop: Komuniciranje vrednosti i kulture organizacije
(Maja Božić, Chief Marketing Officer u Vega IT Sourcing)

Pauza za ručak

14.30 h - 16.00 h Workshop: Drugačiji pristup culture fit-u
(Tanja Mikić, HR menadžer, Hooloovoo)

3. dan

9 h - 11 h Workshop: Usklađivanje procedura sa vrednostima organizacije
(Katarina Suvajdžić, asistent na Fakultetu za pravne i poslovne studije Dr Lazar Vrkatić)

Pauza

11.30 h - 13.30 h Workshop: Koučing lidera i timova u menjanju organizacijske kulture
(Dr Jelena Pavlović, direktorka Koučing centra)

Pauza za ručak

14.30 h - 16.30 h Workshop: Uvođenje promena u kulturi organizacije
(Žaklina Teofilović, HR direktor u MTU Maintenance Srbija)

4. dan

9 h - 10.30 h Workshop: Građenje kulture internog preduzetništva
(Ivana Mihajlović, HR direktor u Direct Media)

Pauza

11 h - 13 h Workshop: Kanban: Podržavanje razvoja agile kulture
(Marija Nikolić, Advanced scrum master)

Pauza za ručak

14 h - 16 h Workshop: Okruženje koje isporučuje "co-creating, co-working, sensemaking together"
(Msc Ana Miličević, Program menadžer, Istraživačko razvojni centar, FON)

5. dan

Prezentacija i diskusija završnih radova; svečano uručenje sertifikata

Prijave na: