CULTURE MANAGEMENT ACADEMY

Spremni za budućnost? Budite među prvima. Specijalizujte se za upravljanje razvojem kompanijske kulture.

Koga edukuje Culture Management Academy?

  • HR profesionalce koji žele da se specijalizuju za menadžment organizacione kulture
  • Menadžere koji žele da dublje razumeju organizacijsku kulturu i budu lideri u njenom unapređivanju
  • Vlasnike biznisa koji su svesni svoje uloge u kreiranju kulture organizacije i imaju ambicije da naprave najbolje moguće kompanije – organizacije budućnosti
  • Employer branding profesionalce
  •  Konsultante za kompanijsku kulturu

Kako je koncipirana edukacija?

Culture Management Academy je program koji čini serija jedinstvenih radionica dobro odabranih predavača, kroz koju prolazite u manjoj grupi koju čini najviše 15 ljudi. Edukacija vam daje esenciju znanja iz menadžmenta organizacijske kulture. U 2022./2023. program se realizuje kroz sedam susreta, pri čemu je poslednji namenjen prezentovanju i diskusiji završnih radova. Prvi i završni susret se odvijaju uživo u Novom Sadu, dok se ostala edukacija odvija online. Polaznicima su osim dinamičnih susreta, dostupni snimci predavanja, materijal u elektronskom obliku i prilika za interakciju sa predavačima i mimo susreta. Prolazak kroz minimum pet susreta i završni rad su uslov dobijanja sertifikata.

Tokom edukacije prolazite sledeće celine:

  • Upravljanje razvojem kompanijske kulture i nove role u organizaciji
  • Pokretači strateškog bavljenja kulturom i preduslovi za upravljanje
  • Dijagnostika kompanijske kulture, prepoznavanje svrhe i vrednosti organizacije
  • Izgradnja infrastrukture za željenu kulturu
  •  Izgradnja i reizgradnja kompanijske kulture
  •  Profil kulture budućnosti

Konkretna znanja sa kojima nakon edukacije raspolažu su:

  • Definisanje opisa posla i pozicioniranje u organizaciji culture management profesionalca
  • Dijagnostika organizacijske kulture – alati, postavljanje ciljeva i akcioni plan
  • Prepoznavanje i definisanje misije, vizije i vrednosti organizacije
  •  Usklađivanje procedura sa vrednostima organizacije
  • Komuniciranje i kanali komuniciranja kulture organizacije ka stejkholderima
  • Razumevanje uloge lidera u oblikovanju kulture
  • Sistem uspešnog menjanja i usmeravanja razvoja kulture
  • Prepoznavanje prosperitetnih kultura u budućnosti i intervencije u cilju njihovog podržavanja
Merlina Ramani-Muhović
Culture Manager, Bicom Systems, BIH - Druga generacija CMA

CMA je jedinstvena platforma za razmjenu iskustava, povezivanje i umrežavanje sa profesonalcima iz čitave regije, ali i za učenje o najboljim načinima njegovanja kompanijske kulture… Dosta naučenog na Akademiji je već u primjeni, dosta novih stvari se planira u kompaniji, a definitivno najveći benefit su poznanstva i umrežavanje sa sjajnim polaznicima edukacije.

Jovana Zeljić
Senior Learning and Development Specialist at Unicredit Bank Srbija - Prva generacija CMA

Kao učesnik prve klase ove akademije, preporučila bih je svima koji bi želeli da se bave organizacionom kulturom, ali i onima koji se ovom temom već bave, jer je ovo zaista jedinstvena edukacija na našem prostoru i pravo mesto da se znanje o ovoj temi upotpuni, kao i da se prošire vidici koji se tiču ove teme. Rad je koncipiran kao serija radionica za koje su predavači i sadržaj brižljivo odabrani. Apsolutno je sve primenljivo u praksi. Druga velika vrednost ove edukacije jesu novi kontakti i umrežavanje sa ljudima sličnih interesovanja... Moja očekivanja su zaista premašena. Sve pohvale za organizatora i ovu sjajnu edukaciju. Od srca preporučujem.

Bojana Joksić
HR menadžer, Edeja software d.o.o., Beograd

CMA bih preporučila jer pruža sveobuhvatni pregled koncepta organizacione kulture - od teorijskog okvira do primera iz industrije. Istakla bih da su, za mene, najkorisnije ipak bile radionice i završni rad, tako da sam mogla znanje sa CMA da primenim u kompaniji u kojoj radim. Takođe, sadržaj i zanimljivost su posebno obogatili predavači i ostali polaznici akademije sa svojim različitim iskustvima.

PREDAVAČI  U 2022./2023.

Dr Dragana Mitrić - Aćimović

CEO i Senior culture konsultant Centra Culture Impact

Dragana je organizacijski psiholog, sa neobičnim karijernim putem i iskustvom rada u medijima, zatvoru, i kompanijama. U njenoj doktorskoj disertaciji bavila se ulogom organizacijske kulture u javljanju spremnosti na korupciju. Više od deset godina aktivno se bavi razvojem organizacija i ljudi u njima. Poslednje tri godine specijalizovala se za rad u IT sektoru i menadžment organizacijske kulture, te danas vodi Centar Culture Impact i savetuje organizacije kada je reč o razvoju i negovanju organizacijske kulture. Autor je više knjiga i naučnih radova. Ponosna je supruga i majka Maksime i Grigora.

Maja Nedučić

Partner i CPO u Vega IT

Sa master diplomom psihologa, Maja je zaposlena u kompaniji Vega IT na poziciji Chief People Officer-a u okviru koje vodi People Experience and Support tim od 12 članova. U kompaniji je pronašla ono što je oduvek želela da radi – da zajedno sa kolegama čini svaki dan ugodnijim i boljim za sve članove tima i da zajedno grade kulturu koja podstiče različitost, pravo na grešku i feedforward kao alat za razvoj. Dodatno se edukuje iz Kognitivno-bihejvioralnog koučinga i AKT-a.

Maja Lončar i Petra Božić Blagajac

Međunarodno sertifikovane menadžerke za pozitivnu organizacijsku kulturu, Paleta znanj, SLO

Petra Božič Blagajac i Maja Lončar su prve internacionalno sertifikovane chief happiness officers u Sloveniji. Na osnovu svojih više od 20 godina iskustva u različitim oblastima rasta, razvoja I menadžmenta komunikacije, one zajednički kreiraju sreću na poslu sistematski i sa fokusom, konektujući menadžment, ljudski kapital, komunikacije, mentorstvo i edukaciju.

Ivana Mulić

Menadžerka za organizacionu kulturu u Generali Osiguranje Srbija

U 2021. godini prihvatila je novi profesionalni izazov – izgradnja jake korporativne kulture u Generali Osiguranju Srbija. Energija i pristup poslu “volim da radim” Ivani su uvek donosili uspeh i poverenje kolega sa kojima radi. Tokom svoje dvadesetogodišnje karijere u Generaliju, imala je različite profesionalne uloge koje su joj pomogne da upozna sve segmente kompanije i da danas bude sigurna da je prava osoba za poziciju Menadžer za organizacionu kulturu. 

Žaklina Teofilović

HR direktor u MTU Maintenance Srbija

Žaklina Teofilović radi na vodećim pozicijama u ljudskim resursima već 15 godina. Od 2015- 2019. godine je radila na poziciji direktora ljudskih resursa u kompaniji “SR Technics”. Na ovoj poziciji je bila deo projekta organizacione transformacije i prebacivanja operacija iz sedišta kompanije u Cirihu u Beograd, odnosno formiranja centra objedinjenih usluga u Beogradu. Podržala je izgradnju tima od 380 visoko obrazovanih profesionalaca u oblastima: IT, inženjeringa i finansija. Bila je odgovorna za izgradnju HR organizacije u novoosnovanom centru u Beogradu. Vodila funkciju ljudskih resursa i podržavala poslovanje kompanije u dinamičnom matričnom okruženju. Trenutno radi na poziciji direktora ljudskih resursa u kompaniji MTU Maintenance Srbija.

Maja Božić

Chief Marketing Officer u Vega IT

Majin nestandardni pristup marketingu razvio se tokom poslednje decenije i od menadžera za društvene mreže prerasla je u nekog ko vodi tim i uživa u komunikaciji sa ljudima. Pored toga što brine o ljudima sa kojima radi, veliko zadovoljstvo joj predstavlja organizacija događaja. O njenom najvećem talentu, ona jednostavno kaže da može da organizuje bilo koji događaj. Njena najveća motivacija je da radi sa ljudima koju su bolji od nje i ponosna je što radi u takvoj kompaniji u kojoj svakodnevno ima od koga da uči. Voli da pleše, vozi snovboard i putuje, tako da nikada ne mora da opravdava zašto su joj noge uvek u pokretu. Ima ćerku Ninu koja joj je najveća podrška. Završila je Master menadžment u medijima.

Želite da se informišete o CMA i prijavite za program?

Kontaktirajte nas na: office@culturemanagement.rs